Значението на визуалния контент маркетинг (инфографика)

Визуалният контент маркетинг е по-успешен, отколкото всяка друга форма на комуникация. Маркетолозите, които използват визуално съдържание, извличат ползи от по-високата доходност – повече фенове, последователи, лийдове, клиенти и, разбира се, приходи.

Ако все още не сте се фокусирали върху визуалното съдържание във вашата маркетингова стратегия, независимо дали тя е свързана със социалните медии или с имейл кампании, време е  да преразгледате плана си. Представете си ясно преимуществата от сливането на очарователни образи и изображения за увеличаване на вашия обхват, засилване на вашия бранд и печелене от по-нов бизнес.

Ние сме визуални същества.

Според психолога Albert Mehrabian  93 % от една комуникация е невербална. Помислете как реагираме на езика на тялото или защо немите филми са толкова убедителни, въпреки липсата на вербален диалог. Това, което виждаме, оказва силно въздействие върху това, което правим, начина, по който се чувстваме, и това, което сме. Начинът, по който използвате изображенията, може значително да повлияе на начина, по който възприемат вас и вашия бизнес.

Визуалното съдържание преследва ангажимент. Потвърждава го невромаркетингът. Нуждаете ли се от силно доказателство, за да купите в процеса на визуалния контент маркетинг преди да се ангажирате?

Разгледайте тези интересни твърдения, които се основават на казуси и експерименти от психолози, учени, невролози и други специалисти*:

  1. Изображенията ускоряват и увеличават разбирането, припомнянето и запомнянето;
  2. Визуалните следи ни помагат да декодираме текста и привличат вниманието към информацията или прякото внимание, увеличавайки вероятността, че аудиторията ще си спомни;
  3. Изображенията повишават или влияят на емоциите и отношенията;
  4. Те ангажират нашето въображение и повишават нашето творческо мислене, стимулирайки други области на мозъка ни (което от своя страна води до по-задълбочено и точно разбиране на представения материал);
  5. В нормален разговор важността на думите е 7 %, на тоналността на гласа – 38 %, на езика на тялото – 55%.

Когато сте готови да започнете да се фокусирате върху визуалния контент маркетинг, не забравяйте да бъдете последователни и иновативни във вашата кампания.

The-Importance-of-Visuals

Знаете ли, че:

  • 90 % от информацията, предадена на мозъка, е визуална.
  • Мозъкът обработва визуалната информация 60 000 пъти по-бързо, отколкото текста.
  • 40 % от хората реагират по-добре на едно изображение, отколкото на 1000 думи.
  • 46 % казват, че дизайнът на уеб сайта е критерий номер едно за разпознаване на доверието към компанията.
  • Публикациите с инфографики увеличават трафика средно с 12 % повече, отколкото тези, които нямат.
  • Всяка минута 700 видео клипове от YouTube се споделят в Twitter.
  • Pinterest генерира по-голям трафик от препратки от Google+, YouTube и LinkedIn, взети заедно.
  • Снимките във Facebook генерират по-голямо взаимодействие, отколкото текста, видео клиповете и линковете.
  • Посетителите прекарват 100 % повече време на страници, които съдържат видео клипове.
  • Потребителите, които гледат видео филм за продукт са 85 % по-склонни да купят този продукт.

Мария Гуленова

Източник: tax.thomsonreuters.com

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s