„Завръщане у дома“

 

Ако през миналата година основен коледен рекламен филм стана безусловно този на John Lewis, победителят в тазгодишното празнично състезание все още не е толкова очевиден. Поредна заявка за победа идва от Германия: веригата супермаркети EDEKA представи потресаващ видео клип, създаден в сътрудничество с култовата рекламна агенция Jung Von Мат.

Той, както и в случая с John Lewis, е посветен на това, че през светлите празнични дни трябва да си спомним за самотните хора, които се нуждаят от любов и съпричастност. Главният герой във филма на EDEKA е възрастен вдовец, чиито деца не са пристигнали при него за Коледа. Той намира оригинален, макар и малко жесток начин, за да върне интереса към себе си.

 Потребителите на Twitter вече активно използват #heimkommen (хаштаг „Завръщане у дома“ – на нем. ез.), предложен от кампанията, за да оценят високо новата реклама на EDEKA и да напомнят на света за самотата на възрастните хора. Тя вече е получила широко вирусно разпространение в мрежата: към 16 часа има над 10 милиона гледания в YouTube.

Видеоклип на деня:
„Homecoming“, коледният клип на EDEKA – кандидат за най-добра реклама за 2016  година

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s