Атанас Стаменов

Биографията ми се свежда до надписа под името ми, при уводната снимка. Само че тоя надпис не съм го писал аз. Първоначално, когато тъкмях страницата, търсих подходяща професия в някакъв предложен списък, но там не видях „художник“. Сложих с неудобство „творец“. След време получих съобщение от колегата Божо Хинков, в което той твърдеше, че съм избил рибата с моя надпис. Дойдох си тука, на страницата – и що да видя? Под името ми пише „изпълнител“. ГЕНИАЛНО. Няма дума, която така точно да определя същността и съдбата на човека. ИЗПЪЛНИТЕЛ. Не знам как се появи тоя надпис. Мистерия. Минаваше времето и аз тихо се радвах, че така хубаво са ме надписали. До деня, в който онази ръка пак беше пипнала. Сега вече съм ИЗКУСТВОРЕЦ. Това ме гръмна. Сега съм гръмнат.
Минаха 2 дни. Пак съм станал ТВОРЕЦ. Викам си – що не напиша нещо по-общо, за всичко да става… Днес написах ХУДОЖЕСТВЕН ГЕРОЙ. Такъв съм си.

Атанас Стаменов

Страница във Facebook

„Испания“ I и II

– Обща изложба на СБХ (10 юни – 27 юни 2015 г.), Изложбен център „Шипка“ 6, София

Вашият коментар

