Временен музей предлага дегустация на сирена, нарисувани върху картини

През юни 2014 г.  датският бранд за сирена Castello реализира в САЩ оригинална идея за промотирането им по уникален и артистичен начин.

В сътрудничество с агенцията Duval Guillaume брандът създава временен музей в Ню Йорк. Наречен „Eat the Art“, той кани потребителите да открият картини, изобразяващи различни видове сирена.

Но оригиналността на този „pop-up музей“ е, че им предлага „да усетят“ и дегустират сирената, нарисувани върху творбите.

Кампанията има за цел да предложи на посетителите да изживеят по-различен сетивен опит, както визуален, така и обонятелен, и вкусов. „Музеят на сетивата“ се фокусира върху любителите на изкуството, като разкрива пред американската аудитория  различни видове датско сирене  чрез едно единствено средство за промотиране.

Успехът в Ню Йорк е огромен: само за два дни повече от 500 000 посетители посещават музея, а 40 000 души успяват да опитат сирената в експозицията.

Мария Гуленова

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

Connecting to %s