Временен музей предлага дегустация на сирена, нарисувани върху картини

През юни 2014 г.  датският бранд за сирена Castello реализира в САЩ оригинална идея за промотирането им по уникален и артистичен начин.

В сътрудничество с агенцията Duval Guillaume брандът създава временен музей в Ню Йорк. Наречен „Eat the Art“, той кани потребителите да открият картини, изобразяващи различни видове сирена.

Но оригиналността на този „pop-up музей“ е, че им предлага „да усетят“ и дегустират сирената, нарисувани върху творбите.

Кампанията има за цел да предложи на посетителите да изживеят по-различен сетивен опит, както визуален, така и обонятелен, и вкусов. „Музеят на сетивата“ се фокусира върху любителите на изкуството, като разкрива пред американската аудитория  различни видове датско сирене  чрез едно единствено средство за промотиране.

Успехът в Ню Йорк е огромен: само за два дни повече от 500 000 посетители посещават музея, а 40 000 души успяват да опитат сирената в експозицията.

Мария Гуленова

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s