„19 секунди с Татяна Лолова“ в НДК

Обичам Татяна Лолова. Тя, освен всичко, ми напомня на най-малката ми леля, усещам любимото ми излъчване на ведрост и лекота – онова, което обичам да обобщавам в изречението: “Няма смисъл да гледаме сериозно на живота, след като единствената сигурност в него е, че накрая няма да се отървем живи.”
www.momichetataotgrada.com

На 5. 01. 2015 г. до 9.01. 2015 г. в галерия „Средец“ на Министерството на културата е показана изложбата на художник-фотографа Лазар Гушев „19 секунди с Татяна Лолова“.

Изложбата е по повод 60 години на сцената и 80 години от рождението на забележителната актриса – един красив юбилей, който е отбелязан в края на м. ноември 2014 г. и на „Киномания 2014” с документалния филм под режисурата на Георги Тошев и Ема Константинова „Портретът на една дама – филм за Татяна Лолова”.

Неговата първоначална идея е да заснеме един портрет, който да използва в обща изложба. Но Татяна Лолова обръща с главата надолу първоначалните му планове.

„Когато тя дойде в студиото, застана пред камерата, сложи една шапка, беше си взела няколко, аз щракнах и в момента, в който щракнах, тя беше готова вече с друга импресия. Така тя ми даде уникални кадри. Пожела да смени шапките и аз онемях, че това нещо става. Така за 20 минути направих около 100 портрета“, разказва Гушев.

Само за 20 минути художникът успява да направи над 100 фотографии – изразителни, неповторими, ярки… От тях подбира 19.

„Всъщност толкова много снимки за пръв път Лазар ми прави, иначе съм имала и други фотосесии, обичам да го правя. Въпреки че след това не си харесвам снимките, но тези харесвам, защото виждам, че имат израз, имат излъчване, имат… все едно не съм аз… Когато се харесвам, имам чувството, че не съм аз. Сега се харесвам“, споделя актрисата.

За нито една от линиите по лицето си Татяна Лолова не съжалява. Нито за тези, причинени от смях и радост, нито за другите.

„Хубаво е да си млад и красив, и свеж, и гладък, но пък за да доживееш и да видиш някои неща, трябва да натрупаш малко години отгоре.“

В настоящия момент фотоизложбата гостува в НДК.

Убеден съм, че всички, които намерят време, за да разгледат изложбата с нейните арт фотоси – портрети, ще бъдат много приятно изненадани – те ще се срещнат с една по-различна Татяна Лолова, каквато може би не са я виждали още досега“, споделя фотографът Лазар Гушев в интервю за БНР.
www.faktor.bg

Лазар Гушев или накратко Lazar. Lazar е обиколил света, живял е в Италия, Германия и САЩ, където е бил дърводелец, хамалин, шофьор, гробар, учител по рисуване, дизайнер в анимационната индустрия в Холивуд.
След всичко това се е появила любовта към модната фотографията и той е избрал да се занимава с нея, връщайки се в България.
zarata.org

news7.bg

Художникът-фотограф Лазар Гушев представи изложбата си „19 секунди с Татяна Лолова”

Вашият коментар

