Интервю

Interview-700x329Всеки отрасъл има свои лидери. Ако имате възможност да интервюирате някого от тях, можете да спечелите уважението на Вашите колеги и, разбира се, да привлечете по-голям трафик. Интервютата са уникални. Единствено Вие ще притежавате тази информация.

Как да се създаде този тип контент

Преди всичко, трябва да поканите авторитетен специалист и да се договорите с него за времето на срещата. След като го направите, използвайте добра схема за провеждане на интервюто:
1. Представете Вашия гост. Създайте оживление около личността му.
2. Задайте въпрос. Нека Вашият събеседник да отговори.
3. Продължете да задавате въпроси и да получавате отговори до края на разговора. Ако и в края му Вашият гост продължава да дава интересни отговори на въпросите (и ако можете да импровизирате), можете да пожелаете да задате още няколко въпроса.
4. Заключение. Не забравяйте да благодарите на събеседника и формулирайте призив за действие за представителите на Вашата целева аудитория

Какво трябва да се вземе под внимание

Ако интервюто е оформено в аудио или видео формат, задължително  напишете към него съпроводително резюме или обзор на основните моменти в него.

Мария Гуленова

15 типа контент, които ще Ви помогнат да привлечете трафик

Какво всъщност е “интервю”?

Изкуството на интервюто. Говори направо и слушай внимателно

Реклами

Едно мнение за “Интервю

  1. Pingback: 15 типа контент, които ще Ви помогнат да привлечете трафик | MEDIA MARKETING

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google+ photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google+. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s