Резултати от изследвания

Повечето от нас работят в информационната среда, в която цифрите и показателите играят огромна роля. Да споделите откритията си с другите е чудесен начин за привличане на трафик, изграждане на доверие у потенциалните клиенти и формиране на имидж на експерт. Провеждането на научни изследвания е работа, свързана с тежък труд, и хората оценяват това. Освен това, те разпространяват получените от Вас данни.

Как да се създаде този тип контент
1. Вие задължително трябва да проведете изследване. Изберете актуална тема и внимателно я проучете.
2. Представете Вашите данни в привлекателна форма. Споделете конкретни цифри, проценти и други потребности, които стимулират интереса на потребителите.

Какво трябва да се вземе под внимание

  • Професионалните проучвания могат да бъдат скъпи.
  • Редовно съставяйте отчет за хода на изследването и го публикувайте. Например, ако разполагате с информация за типа съдържание, който потребителите Ви най-често споделят, какви заглавия най-често преглеждат или на кои страници прекарват най-много време, организирайте във Вашия блог изследване по интересуваща потребителите тема .

Представете резултатите като инфографика. Така бихте могли с един камък да убиете два заека: да представите Вашето изследване и да публикувате инфографика.

Мария Гуленова

15 типа контент, които ще Ви помогнат да привлечете трафик

Advertisements

One thought on “Резултати от изследвания

  1. Pingback: 15 типа контент, които ще Ви помогнат да привлечете трафик | MEDIA MARKETING

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s