Описание на отделен случай (Case study)

Този тип контент най-често е обяснение какво представлява Вашият продукт или услуга и по какъв начин той/тя може да бъде полезен/на на клиента. Обикновено съдържа информация от рода на: това, което правим, как го правим и какви резултати получаваме„.

Как да се създаде този тип контент

1. Опишете накратко същността на случая или резултатите, които сте постигнали.
2. Опишете задачите, които е трябвало да решите, или проблема, с който се е сблъскал клиентът.
3. Разкажете какво решение сте предложили. Опишете го по етапи в разбираема за читателите форма.
4. Разкажете за получените резултати и обяснете защо предприетите действия са довели до успех.
5. Направете извод и уточнете стимул за действие.
Какво трябва да се вземе под внимание
  • Опишете случаите така, че да не се създава впечатлението, че положителният резултат се дължи само на добър маркетинг.
  • Описанието на случая трябва да наподобява разказ. И макар да изглежда, че става дума за нещо банално, извършено правилно, то е наистина впечатляваща история за успех.

Мария Гуленова

15 типа контент, които ще Ви помогнат да привлечете трафик

Advertisements

One thought on “Описание на отделен случай (Case study)

  1. Pingback: 15 типа контент, които ще Ви помогнат да привлечете трафик | MEDIA MARKETING

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s