Fuck The Poor?

Молбите за оказване на помощ на бедни обикновено се игнорират. Какво би станало, ако се подходи по обратния начин – започнат да се правят изявления против тях? Някой би ли ги защитил?

Publicis London решава да тества този въпрос, като организира експеримент за The Pilion Trust. В центъра на вниманието е човек-сандвич с надпис „Fuck The Poor“, който се разхожда на оживена улица в Лондон, като агенцията заснема какво му казват хората.

След множество бурни реакции, включително на един полицай, който е категоричен, че „това е обидно“, и стигането почти до бой с един бездомен, организаторите променят посоката на експеримента, с помощта на надпис „Help The Poor“, със същия шрифт и съответна презентация, и заснемат всички, които го игнорират.

Създаденият филм бързо става вирусен и е гледан от над 1,2 млн. души за три дни.

Проведеният експеримент е интересен, но дали той наистина доказва, че хората се безпокоят за бедните? Или по-скоро демонстрира самодоволството им да се изказват по теми, за които знаят, че повечето хора са съгласни с тях? А какво би се случило, ако в експеримента участваха едновременно две момчета с двата надписа? Разстроените от първия надпис биха ли помогнали на момчето с втория надпис?

Превод: Мария Гуленова

Източник: www.adweek.com

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s