Успешен брандинг

Деана Туртева, магистър, УниБИТ

В това постоянно променящо се общество най-силните и устойчиви брандове се създават от сърцето. Те са истински и постоянни. Техните основи са по-силни, защото са изградени със силата на човешкия дух, а не с рекламна кампания. Компаниите, които успяват, са тези, които са автентични.  Хауърд Шулц

В изобилието от продукти и услуги днес за една компания, която желае да се развива, от изключително голямо значение е тя да се отличава и името ѝ да носи позитивни асоциации в съзнанието на хората. За това повечето компании се опитват да наложат своя бранд по всевъзможни начини. Дори и една компания да предоставя изключително добри продукти или услуги, това не дава сигурност, че тя ще е успешна. За да се осъществи успешен брандинг, се изисква много сериозна подготовка. За много от хората брандингът е просто логото на една компания, но зад това лого стоят труда на много служители, проучването на много клиенти и голяма сума похарчени пари от страна на компанията.

Кои са основните елементи, които трябва да се следват, при изграждането на успешен бранд, можете да прочетете ТУК.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s