Вирусен контент

Напоследък се появяват много публикации, посветени на вирусния маркетинг.

Какво представлява вирусното съдържание?

Каква е неговата същност?

Как да се създаде вирусно съдържание?

И как то да бъде разпространено?

Ако се интересувате от тези проблеми, можете да се запознаете с инфографиката, разработена от агенция Texterra.

В нея ще намерите информация за понятието „вирусен“, за жизнения цикъл на вирусното съдържание, неговата „анатомия“, разновидности, както и за начините за създаване на вирусен дизайн.

вирусный маркетинг

Мария Гуленова

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s