SNCF с нова street marketing кампания

SNCF провежда забележителна street marketing кампания чрез интерактивната реклама „Europe. It’s Just Next Door“, която насърчава хората да пътуват.

По улиците на Париж са монтирани врати, при отварянето на които минувачите попадат в друг град. В реално време върху видео екран те могат да видят това, който се случва в момента в Брюксел, Барселона, Женева и други европейски градове.

 

Вратите имат за цел да промотират европейските линии на SNCF. Всъщност компанията години наред създава отлична реклама, като я превръща в пищно шоу.

През 2011 г. SNCF устройва на нищо неподозиращите пътници на гарата театрално представление „Bienvenue, au revoir”.

А през миналата година трима потребители на Facebook ги очаква сюрприз на площада пред Лувъра.

Art en Gare – SNCF

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s