Нов експеримент на Yves Rocher

До 18 ноември 2013 г., деня на въвеждане на гамата Elixir 7.9 на пазара, Yves Rocher предлага на потребителите дигитално устройство във витрината на един от магазините си Ateliers de la Cosmétique Végétale® в Париж.

Чрез нетрадиционния опит на пазаруване се цели представянето на различни продукти от новата гама. Устройството кани жените да посетят магазина и да се запознаят с тях.

Това е първата за Yves Rocher витрина от този вид, като компанията не крие амбицията си да разположи такива устройства в своите емблематични магазини в цяла Франция и в чужбина.

Едновременно тече обновяването на водещия магазин на компанията, разположен на Champs-Elysées. Той се превръща всяка нощ в „зелен екран”. Монтираният неотдавна гигантски екран ще излъчва всеки ден филми, посветени на новите продукти на бранда.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s