Насърчаване на продажбите

Две са логичните посоки за увеличаване на продажбите – разширяване на пазара или намиране на нови потребители и насърчаването на наличните към по-голямо потребление. В тези две посоки работят и съвременните насърчителни техники. Докато опитите за разширяване на пазара съпътстват производството и търговията прeз цялата им история, вече ставаме свидетели и на осъзната и планирана дейност по отношение на тяхната алтернатива.  Камен Каменов

Насърчаване на продажбите

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s