Adobe развесели шведите с необичайна реклама на автобусна спирка

С цел промоциране на серия майсторски класове, посветени на постиженията на съвременните креативни технологии, в рамките на  Adobe Creative Day в Швеция, агенция Abby Norm проведе забавна рекламна кампания на една от автобусните спирки.

Минувачите бяха изненадани, виждайки се на рекламния панел в леко изменен вид и като герои на различни сценарии, благодарение на майстора на ретуша Ерик Йохансон (Eric Johansson). Видеото стана вирусно и до настоящия момент е гледано 9 млн. пъти.

Повече за Ерик Йохансон – най-скъпо платения ретушист, „истински магьосник в правенето на сюрреалистични фотографии“, можете да прочетете в temadaily.bgwww.webcafe.bg, wonders.bgbenchtalks.com.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s