Nissan Sentra: Vases, Man

Печатната рекламна кампания „Nissan Sentra: Vases, Man“ в Бразилия  използва изображения на порцеланови вази с флорални орнаменти.

Идеята е, че при движението по пътищата хората в крайна сметка са също толкова уязвими и чупливи, колкото и вазите.

Безопасността е от първостепенно значение и тя може да бъде осигурена с автомобила Nissan Sentra и неговите шест въздушни възглавници.

Нейният слоган е: „People are fragile. Nissan Sentra with six airbags„.

 

 

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s