Domino’s pizza DVD campaign

Пицата се съчетава добре с филмовата вечер у дома. Именно върху тази идея е изградила най-новата си промоционална кампания  Domino’s Pizza в Бразилия, превръщайки някои DVD-та с филми във видеотеки … в димяща пица.

Domino’s Pizza се обединява  с 10 видеотеки  в Сао Пауло и Рио де Жанейро, за да се създаде нов дизайн за дискове с 10 известни филма, сред които „Argo„, „007“ и „The Dark Knight„. За целта е използвано термално мастило – изображението на пицата се появява върху дисковете, само когато те се загряват след превъртане в плеъра, а при стайна температура то е невидимо.

По такъв начин, когато хората изваждат DVD-то  от плеъра, те виждат мини пица и въпроса: „Хареса ли Ви филма? Следващият ще бъде още по-добър с горещата и вкусна пица Domino’s“. Освен външната прилика, дисковете излъчват и аромата на прясно изпечена пица.

„В Бразилия услуги като Netflix и iTunes са сравнително нови, а и те са предназначени за хора с доходи над средното ниво“ – казва Диого Барбоса, директор на Artplan Sao Paolo, агенцията, която е разработила кампанията. „Освен това, и интернет у нас не е толкова бърз, колкото в САЩ, така че видеотеките все още са популярни.“

Източник: www.huffingtonpost.com

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s