Nike мотивира

През лятото на 2013 г.  13-годишният Нейтън Сорел (Nathan Sorrell) се снима в рекламен филм за Nike, който предизвиква голям интерес. В разгара на Олимпийските игри в Лондон спортният бранд реализира кампанията „Find Your Greatness„, в която разказва не за професионални спортисти, а за хора, чиито спортни постижения са не по-малко значими, но са неизвестни на света.

При ръст 160 cm момчето е с тегло 105 кг. „И досега не вярвам, че това съм бил аз – казва Нейтън днес. – Аз никога не бих посмял да променя нещо в живота си, ако не бях участвал в тази реклама. Разбира се, това не е единствената причина, но в много отношения ми помогна, даде ми тласък. „

Нейтън започва да се занимава с личен треньор и диетолог, а след 6 месеца отслабва с 15 кг. Той планира да свали поне още толкова в бъдеще.

Филмът на Nike е гледан от над 1,7 мил. души в YouTube. Повечето го намират за вдъхновяващ и по всякакъв начин подкрепят усилията на Нейтън да отслабне. „Съвършено неочаквано аз почувствах, че всички тези хора много ми помогнаха“ – признава Нейтън.

 

Вашият коментар

