The Kiss – глобалната рекламна кампания на Vodafone

Стартира глобална емоционална рекламна кампания – „The Kiss„, която има за цел да промотира тарифата Vodafone Red на телекомуникационния гигант. Тя ще се осъществи по телевизията и онлайн. Ще бъде подкрепена от външна и печатна реклама.

90-секундният спот, създаден от Grey London, показва любовна история с продължителност един човешки живот. Идеята е реализирана чрез целувката на двойка, започнала в детството и продължила до старостта. Надписът в края гласи: „Хубавите неща трябва да продължават вечно“ (Good things should last forever).

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s