Шокираща реклама

Рекламата…
Тя е различна.
Понякога красива, понякога умна, понякога секси, но има и неприятна реклама.
В рекламните плакати много често се използва хумор.
Целта е рекламираният продукт да бъде забелязан и запомнен.
Но още по-ефективна е шокиращата реклама.
Много от предложените плакати от  www.adme.ru използват изключително спорен подход за представяне на стоките.
Шокиращите реклами показват как могат да се преместят границите на разумното.

WWF
Лозунг: „Консумирането на Земята е консумиране на нашето бъдеще.“

Френска асоциация за правата на непушачите
Лозунг: „Тютюнопушенето – това означава да бъдеш роб на тютюна“.

Amnesty International
Лозунг: „Борбата за човешки права трябва да продължи и след Олимпиадата.“

CPD Prevention and Citizenship
Лозунг: „СПИН-ът убива. Предпазвай се.“

JBS Mens underwear
Лозунг: „Мъжете не обичат да гледат голи мъже.“

Самореклама на италианската агенция Der Doctor Guerrilla
Лозунг: „Нуждаете се от идея?“

Международна лига против расизма и антисемитизма
Лозунг: „Цветът на кожата не трябва да определя бъдещето на детето!“

CONAC Chilean Corporation Against Cancer
Лозунг: „Тютюнопушенето не е просто самоубийство. То е убийство.“

Adam Le Adam, Community For The Elderly
Лозунг: „Повече от 50% от всички самоубийства се извършват от хора в напреднала възраст.“

Samusocial
Лозунг: „Колкото по-дълго живееш на улицата, толкова по-трудно е да се освободиш от нея.“

International Society for Human Rights
Лозунг: „Да се прекрати потисничеството на жените в ислямския свят.“

Sisley
Лозунг: „Наркоман на модата“.

Antonio Federici Ice Cream
Лозунг: „Сладоледът – нашата религия.“

Just liquid
Лозунг: „Ако Вие не сте напълно чисти – Вие сте заразни.“

WWF
Лозунг: „Не купувайте сувенири, направени от кожата на екзотични животни.“

Vergessen ist ansteckend
Лозунг: „Не губи главата си.“

Pedestrian Council of Australia
Лозунг: „Да убиеш дете означава да убиеш цялото семейство.“

Glassing Sunglasses
Лозунг: „Целуни ми очилата.“
Творческата идея се основава на добре известния израз „Kiss my ass“.

Ariel
Лозунг: „Освободи се от петната.“

Humans for Animals
Лозунг: „Не постъпвай с другите така, както не би желал да постъпят с теб.“

Government of the State of Santa Catarina
Лозунг: „Да гълтай от дима на други хора.“

Casa Do Menor. Организация за борба срещу злоупотреба с деца
Лозунг: „Някои неща остават завинаги.“

Aware Helpline
Лозунг: „Словесните оскърбления могат да бъдат също толкова опустошителни.“

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s