Идеалната книжарница

Въпреки бързото развитие на високите технологии в книжовното дело, хартиените книги имат своите читатели, клиенти и апологети. А фанатизираните собственици на книжарници се борят с всички сили, за да ги направят по-интересни, по-красиви и по-впечатляващи.

Книжарницата – това е съвкупност от стелажи и рафтове с книги, но преди всичко това е особена атмосфера на интелигентност, на съпричастност към тайните на книгите и покоя.

Посещението на книжарницата, за да се пазарува – е особен ритуал, високо ценен от хората, за които са важни хартиените издания с техния мирис и предизвикваните тактилни усещания.

Много предприемачи осъзнават ценността на този момент и се опитват да направят своята книжарница неповторима.

През декември 2011 г. Домът на книгата „Москва“ пръв от лидерите книготърговци в руската столица въвежда нов формат магазини.

Той е реализиран от креативната агенция 3sba под ръководството на Юрий Шаповалов.

Агенцията е визуализирала идеята „Моята любима книжарница“.

Като част от проекта са предложени нов логотип с уникална типографика, концепция за пространствено оформление и дизайн за интериора.

Книжарницата е обединила и създала отворено пространство за отдих, покупка и демонстрация на нови продукти. За пръв път са изтрити границите между книжните лавици, кафенето и мястото за презентации.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s