Maes: Как да утроиш за един ден броя на феновете си във Facebook

Когато през 1880 г. Egied Maes съживява малката пивоварна Sint-Michael в Waarloos, той има големи амбиции.

През 1901 г. тя преминава в ръцете на синовете му, Ferdinand и Theophiel. Те въвеждат съвременна техника, а бизнесът се преименува на The St-Michael Maes Brothers Steam Brewery and Malt House. Двамата братя перфектно отговарят на търсенето на пазара на бира с ниска ферментация. Те въвеждат своята първа светла бира през 20-те години на миналия век.

През 1926 г. третото поколение Maes навлиза в бизнеса. Осъществяват се значителни инвестиции за изграждане на първокласна пивоварна и скоро се появяват „първите плодове“. На Световното изложение през 1930 г. в Антверпен успешно e въведена Prima Maezen Beer, която е усъвършенствана през следващите години, а днес е известна като светла бира Maes, втора по популярност в Белгия.

Рекламна кампания за Maes, създадена от TBWA, предлага раздаването по една безплатна бъчвичка бира на всички граждани с тази фамилия (а тя е на трето място по разпространеност в Белгия), ако се регистрират на страницата на продукта във Facebook, изберат по едно заведение и дата, за да я споделят с приятелите си. „Разрешава се“ и на потребители с други фамилии да ги променят на Maes, за да получат безплатно напитката. В резултат на кампанията страницата на бранда във Facebook попада сред най-активните в света, броят на феновете се утроява за 1 ден, а всеки 20-ти белгиец извършва посещение на сайта на компанията.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s