Как се изгражда харизматичен бранд?

Marty Neumeier

Марти Ноймаер е дизайнер, писател и бизнес консултант с над 20-годишен опит в сферата на маркетинга и по-конкретно в изграждането на брандове. Участвал е в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter и консултира правителствата на Чили и Мексико, но най-голяма популярност добива с поредицата от книги „Whiteboard”, сред които „Тhe brand GAP” и „ZAG”.

Харизматичен бранд е продукт или компания, за която потребителите вярват, че няма заместител. Apple е пример за харизматичен бранд. Ако изведнъж този бранд изчезне, клиентите на компанията ще бъдат съкрушени. Една от ключовите характеристики на харизматичните брандове е това, че те предлагат „радост” или т.нар. „емоционални ползи”.  www.economy.bg

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s