Content Marketing in the UK: 2013 Benchmarks, Budgets, and Trends

CMI

Институтът по маркетинг на съдържанието (Content Marketing Institute, CMI) огласи резултатите от проучването „Content Marketing in the UK: 2013 Benchmarks, Budgets, and Trends“, проведено съвместно с Асоциацията за директен маркетинг (Direct Marketing Association, DMA).

Докладът съдържа много сравнения със Северна Америка и Австралия, но ключовите моменти за маркетинга на съдържанието в Обединеното кралство са следните:

• Почти всички B2C маркетолози (97 %) са пробвали маркетинга на съдържанието.

• За маркетинг на съдържанието се отделят около 27 % от маркетинговите бюджети. 64 % от маркетолозите (72 % в B2B сектора и 45 % в B2C сектора) планират да увеличат разходите си за маркетинг на съдържанието през следващите 12 месеца (в сравнение с 54 % в Северна Америка и 61 % в Австралия).

• 39 % от маркетолозите се оценяват като „ефективни“ или „много ефективни“ при осъществяването на този вид маркетинг (37 % в Северна Америка и 29 % в Австралия).

• Twitter, LinkedIn и Facebook са най-популярните социални медийни платформи. Контент маркетолозите в изследваните страни използват средно четири платформи (изключение правят B2B маркетолозите в Северна Америка, които използва пет). B2B маркетолозите в Обединеното кралство се опират най-много на LinkedIn (87%), докато B2C маркетолозите – на Facebook (91%).

• Основните предизвикателства, пред които са изправени специалистите, са свързани със създаването на съдържание – то трябва да бъде достатъчно, от една страна, и интригуващо, от друга.

Мария Гуленова

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s