„Леонардо да Винчи“: Cannes Lions 2007 Press Gold

Великият Леонардо (15 април 1452 г. – 2 май 1519 г.) — символът на безграничните стремления на човешкия ум — и неговите гениални творби не престават да вълнуват и вдъхновяват творческите умове на рекламистите в цял свят.

Художник, инженер, механик, дърводелец, музикант, математик, патолог, изобретател — това далеч не е пълният списък на лицата на всеобхватния гений. Наричали го чародей, служител на дявола, италианския Фауст и божествен дух. Той изпреварил своето време с няколко века напред. Обкръжен от легенди още преживе, великият Леонардо  е символ на безграничнните стремления на човешкия ум. Той е идеал за ренесансовия „универсален човек“, той е личност, която най-ярко е очертала диапазона на творческите търсения на епохата.

През 2007 г. бразилската рекламна агенция Publicis разработва серия плакати за Mackenzie University и неговата магистърска програма. Ръководството на Университета е уверено, че хора като Леонардо да Винчи са далеч извън рамките на обичайното образование — „пресечната точка“ на няколко науки им позволява да се изградят като знакови за своята епоха личности. Университетът  предоставя възможност на всеки да получи допълнително образование и да стане втори Леонардо да Винчи.

 

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s