Инфографика: Какво мислят рекламодателите за Facebook (изследване на AdAge)

В проучване през юни 2012 г. по-голямата част от анкетираните маркетолози (85%) съобщават, че чувстват необходимост от присъствие във Facebook.

Само около половината от респондентите заявяват, че изпитват необходимост от използването на реклама в тази социална мрежа.

В началото на 2013 г. AdAge провежда ново изследване на същата тема.

Извадката се състои от 701 маркетолози и ръководители на медии и разкрива техните виждания.

Процентът на тези, които използват реклама във Facebook се е увеличил – 61% (срещу 55% седем месеца по-рано).

Относителният дял на рекламодателите, чиито рекламен бюджет „умерено“ или „значително“ нараства също леко се увеличава (58% спрямо 56% при предишното проучване).

Този път AdAge задава конкретни въпроси относно продукти, които преди седем месеца са в период на разработка или на въвеждане на пазара.

Установено е, че степента на проникване на услугите „спонсорирани истории” (sponsored stories) и Facebook Ad Exchange е много ниска – повечето маркетолози все още дори не са пробвали да ги използват.

В съотвествие с очакванията съзнанието на маркетолозите е „обсебено” от мобилната реклама във Facebook: 69% (63% при изследването през юни) от тях казват, че тя има „определено” или „много високо значение”.

0225p18-warming-trend-infographic

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s